Rakkautta, intohimoa, hikeä – mutta ei kyyneliä.

Rakkautta, intohimoa, hikeä – mutta ei kyyneliä.

Kaikki Promisen avainhenkilöt ovat olleet aikaisemminkin tekemässä uusia tuotteita. Mutta mihinkään tuotteeseen ei meistä kukaan ole koskaan käyttänyt yhtä paljon aikaa ja vaivaa. Kaiken on saanut tehdä juurin niin kuin on halunnut ja parhaaksi nähnyt. Pelkästään pakkauksien kuvituksiin ja teksteihin on käytetty satoja tunteja. Joku saattaa kysyä, että miksi? No, siksi että kun siihen oli kerrankin mahdollisuus. Kukaan kellokalle ei tullut sanomaan, että nyt riittää. Yölamppu on palanut, pelihousut revenneet, mutta kivaa on ollut ja hyvää tullut.

Ja kun pakkauksiin on käytetty aikaa enemmän kuin Iisakin kirkkoon, pitää tuotteidenkin olla tiptop ja just eikä melkein. Tuotekehityksen osalta meillä oli kunnia tehdä yhteistyötä kotimaisen ja perinteikkään Lumenen kanssa, jolla on suuri merkitys suomalaisessa hiuskosmetiikassa. Lumenen tuotekehitys täynnä huippuosaajia ja tinkimätön asenne tekivät kunniaa pakkauksille. Välillä tosin tuntui, että halusimme mahdottomia. Miten voit olla yhtä aikaa houkuttelevan hintainen ja yhtä laadukas ja toimiva kuin paljon kalliimmat kilpailijat? Tarvittiin intohimoinen kehitystiimi, testejä, uusia koostumuksia, lisää testejä, väkeviä keskusteluja. Vieläkin parempia formuloita, valvottuja öitä – ja lopulta suuri riemu siitä, että me onnistuimme.

Vaikkakin intohimo oli kaikessa eteenpäin ajava voima, halusimme varmistaa ostokiinnostuksen ja tutkimme konseptin ja pakkaukset etukäteen.

TUTUSTU TUOTESARJAAN

Uutiset

Hei kampaamoalan ammattilainen, toivottavasti sait meiltä jo perinteistä kirjepostia. Mikäli kirje ei sinua saavuttanut tai et ehtinyt sitä vielä lukea, eipä hätiä, Markku Promiselta lukee kirjeen sinulle.

Lue lisää

Arrow pointing down